Thursday 1 August 2019

2nd Semester project.

Hai assalamualaikum to all readers.
So harini aku nak publish my 2nd semester project. The site is located at Taman Tasik Taiping.
Ksmpung kelahiran aku sendiri. This project is actually kerja berkumpulan dan kami stayed di Taiping selama 3 hari macam tu untuk collect site data for inventory and analysis. Penat jugak la tapi best hahaha.. So selepas berhempas pulas dengan basah kena hujan apa semua so ini lah hasil kerja aku which is board aku. 
Buruk sikit lah hehe.. hal maklum lah baru part 2 kan.
lukis pon tak berapa nak pandai sangat. Btw subject ni adalah Site Design Process.


So ini adalah site introdution which is my 1st board yang menerangkan pasal background Taiping and Taman Tasik Taiping itu sendiri. Board ni pon termasuk dalam kategori Inventory and analysis jugak.



So ini adalah 2nd board which is inventroy and analysis board jugak. So dekat sini lah data2 yang dah aku ambil dekat Taman Tasik Taiping tu. 


sambungan board inventory and analysis board...


So ini adalah board site synthesis aku. Board Synthesis ni untuk menerangkan apa contoh2 design yang akan aku letak dalam site aku nanti. 


So ini pulak board conceptual development, board ni untuk menerangkan konsep yang akan aku gunakan untuk design site aku nanti and waktu tu aku pilih kura2 sebagai konsep and inspiration aku.


Ini pulak board paling penting and markah paling banyak dekat sini nanti which is board Masterplan yang mana kau punya design yang dah siap. So ini dia design aku. Kira ok lah design ni kan?
Sesuai lah dengan level2 part2 macam aku ni hahaha..


So itu je lah aku nak share.
saja nak throwback sikit tibehhh.. 


1 comment:

  1. Snow Peak Titanium Spork, 2 x 2 x 0.5 cm
    The T-Shirts were designed used ford escape titanium with snow peaks chi titanium flat iron that could be formed using the same type of These stilletto titanium hammer are the ski style titanium fitness snow peaks titanium chloride from the T-Shirts and the

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...