Wednesday 31 July 2019

Dip's memory

Hai.. Assalamualaikum.
alhamdulilah panjang umur lagi. 
A bit busy with my study and so on.
aku bersyukur sebab berjaya habiskan study aku. Tbh, lama jugak aku tak on blog ni and dah lama tak update. banyak sangat cerita yang terlepas and sepatutnya aku cerita. 
Aku rasi rindu zaman dulu2 bila mana aku busy dengan update blog and so on.
setelah lama weh aku tinggalkan dunia blogging ni dan akhirnya pagi2 buta ni aku on juga sebab bosan hahaha.

So for this entry aku nak share sikit pasal study aku. Btw, aku started study pada 2016 dan alhamdulillah aku tamat belajar pada tahun ini (2019). Result tak lama lagi nak keluar dah 
aku rasa happy jugak tapi takut pon ada sebab result tak keluar lgi kan. 
aku plan dgn Meor nak kerja dekat KL tapi terpaksa lah tunggu dia stay dgn kakak dia dulu haih.
btw nak throwback sikit masa aku belajar. 





 Btw guys this is my external review, so ini kira my last presentation la my last semester.
waktu ni aku demam and aku terpaksa balik awal and tak sempat nak sambut dengan diorang sebab badan aku terlalu panas. rasa menyesal jugak tapi memang waktu tu badan aku lemah and rasa macam nak tumbang.
ini lah muka2 yang bagi kau happy and kadang2 bagi kau sakit hati juga haha tapi takpa tetap kawan.
lepasni masing2 buat haluan masing2. Tiga tahun sedih sama2, sakit sama2 ,tak tidur sama and stress pon sama2. Pejm celik, pejam celik kejap je dah habis.
aku doakan korang berjaya la.
Kepada adik2 lepasan SPM yang nak sambung belajar tu make sure korang pilih kos yang betul, jangan menyesal pulak hehe
bye :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...