Friday 26 February 2016

Hairstyle For Men (Gaya rambut beserta nama fesyennya)







         Assalamualaikum (tak jawab dosa)
Actually aku jarang post entry aku dengan started by words , selalunya aku akan start dengan gambar ..ok nak dijadikan cerita la aku ni kan tanam anggur je dekat rumah sementara tunggu result SPM tpi sayang pokok anggurnya tak berbuah2 pon   -__-
                   So , dalam tengah termenung macam pak pandir ni.. 
Aku pon mula la belai2 kepala aku yang lembut ni , and raba tengah raba " Eh? panjang jugak rambut aku ni .. dah lama tak trim !"  So aku pon search some hairstyle yang aku raza tengah trending sekarang ni , kan?  Dalam tengah search aku jumpa satu video ni  , Seriously!!!  rambut 
yang dia potong sangat la cantik dan aku mula terfikir  macam mana nak buat rambut macam ni 
erk..? nak cakap apa dekat tukang gunting rambut tu ..? If aku  nak buat style rambut macam tu .. 

                               


SO NOW , aku tunjuk dekat korang setiap nama kepada jenis-jenis style rambut mengikut kriteria2nya tersendiri : 










         






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...