Thursday 25 February 2016

Trip experience in Penang ..

Gambar di escape Penang.


Assalamualaikum (tak jawab dosa)
Ok! seperti yang dijanji kan , aku pernah janji nak post pasal trip aku dekat penang dalam late entry aku sebelum ni .So it is !
Since aku pon dah habis SPM , kami pon plan untuk buat small trip bersama our fav teacher iaitu Teacher Farah yang sempoi dan smart and yang paling penting otak TINGTONG macam kami senang cerita orang panggil SATU KEPALA la ..
Actually Teacher ni tak macam teacher pon kami hanggap ! Dia ni dah macam our Big Sisterr ok ! HAHA..

Honestly , plan untuk trip ke penang ni pada mula mula nya idea Hanip , dia ni yang tergedik nak pergi arkib la tapi tak jadi sebab aku tak nak join (penting sangat ke aku haha!)
So until kami jumpa balik dgn Tcr Farah untuk class tuisyen untuk preparing for our interview , Hanim pon open topic pasal trip ni and secara  tak langsung terus jadi actually macam2 kami buat dekat penang tu .. main escape la Laser Tron la, tpi yang paling best laser tron . So if korang pergi penang nanti jangan lupa pergi main laser tron  dekat penang , tak silap aku dekat area Perangin Mall. Actually Laser Tron ni boleh jugak main dekat KL sebab dekat KL pon tak silap aku ada tpi dekat mana tu tak pasti.







Actually gambar banyak sebenarnya tpi semua ada dalam phone , but no worries aku akan edit lain entry ni nanti untuk tambah gambar ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...